Strona 1 z 1

Całostronna reklama w dzisiejszej 04.05.09 GW

PostNapisane: 4 maja 2009, o 15:54
przez AdamZ
Widzieliście? Dzisiaj w Gazecie Wyborczej całą stronę wykupiło his.org (Humane Society International), odnoszącą się przeciwko zabijaniu fok na futra.
To co Empatia zorganizowała w kilkanaście osób (mając oddźwięk pewno zdecydowanie większy niż HSI) HSI wykupiła za zapewne duże pieniądze. Oczywiście nie krytykuję tylko pokazuję jak wiele można w niewielu.

Re: Całostronna reklama w dzisiejszej 04.05.09 GW

PostNapisane: 4 maja 2009, o 17:46
przez QbaMiszcz
AdamZ napisał(a):Widzieliście? Dzisiaj w Gazecie Wyborczej całą stronę wykupiło his.org (Humane Society International), odnoszącą się przeciwko zabijaniu fok na futra.
To co Empatia zorganizowała w kilkanaście osób (mając oddźwięk pewno zdecydowanie większy niż HSI) HSI wykupiła za zapewne duże pieniądze. Oczywiście nie krytykuję tylko pokazuję jak wiele można w niewielu.

Jesteś tego pewien? Znaczy spoko, może był większy, może mniejszy, ale takie stwierdzenie tego ot tak, lekką ręką, daje wrażenie lekkiego zadufania w sobie.
Pomijając fakt, że nadanie akcji takiej renomy jak ma obecnie akcja focza to kilka lat pracy kilku organizacji. Reklama w GW to trochę kasy, trochę pracy paru osób i mniej potrzebnego na to czasu. Więc może jak popatrzeć na stosunek efekty/(kasa+czas+zaangażowane osoby) to przestaje to wyglądać tak czarno-biało.

Re: Całostronna reklama w dzisiejszej 04.05.09 GW

PostNapisane: 4 maja 2009, o 18:08
przez gzyra
Oddźwięk tegorocznej akcji Empatii może być większy z tego względu, że oprócz artykułu w "krajówce" Gazety Wyborczej (średni nakład ponad 670 tys. egzemplarzy), ukazało się w prasie wiele innych tekstów o akcji foczej. Sam komunikat PAP-u był powielany wiele razy. Udzieliliśmy też bardzo dużej ilości wywiadów dla różnych rozgłośni radiowych i TV. Niepełne zestawienie relacji medialnych z foczej akcji Empatii jest na tej stronie: http://empatia.pl//str.php?dz=103&id=680 Jeśli to wszystko dodać, można napisać, że zasięg był większy niż tej reklamy HSI, a koszty znacznie niższe. Kilkanaście osób może taką akcję z powodzeniem zorganizować. W tym roku, ze względu na pomysł, nie mogłoby jej natomiast samodzielnie zrealizować. Bez setki ludzi, którzy przyszli na akcję, "żywy łańcuch" byłby bardzo dziurawy.

Re: Całostronna reklama w dzisiejszej 04.05.09 GW

PostNapisane: 4 maja 2009, o 19:02
przez AdamZ
QbaMiszcz napisał(a):
AdamZ napisał(a):Widzieliście? Dzisiaj w Gazecie Wyborczej całą stronę wykupiło his.org (Humane Society International), odnoszącą się przeciwko zabijaniu fok na futra.
To co Empatia zorganizowała w kilkanaście osób (mając oddźwięk pewno zdecydowanie większy niż HSI) HSI wykupiła za zapewne duże pieniądze. Oczywiście nie krytykuję tylko pokazuję jak wiele można w niewielu.

Jesteś tego pewien? Znaczy spoko, może był większy, może mniejszy, ale takie stwierdzenie tego ot tak, lekką ręką, daje wrażenie lekkiego zadufania w sobie.
Pomijając fakt, że nadanie akcji takiej renomy jak ma obecnie akcja focza to kilka lat pracy kilku organizacji. Reklama w GW to trochę kasy, trochę pracy paru osób i mniej potrzebnego na to czasu. Więc może jak popatrzeć na stosunek efekty/(kasa+czas+zaangażowane osoby) to przestaje to wyglądać tak czarno-biało.


Nie stwierdziłem tego ot tak, lekką ręką. Widziałem wcześniej ilość odnośników do mediów z tym tematem (patrz link Darka). Zdaję sobie też sprawę z kilkuletniej pracy wielu organizacji.
Pamiętam jednak że jak organizowaliśmy wystawę "Holokaust na twoim talerzu" to mimo braku pracy kilku organizacji na ten temat , wystawa spotkała się z dużym oddźwiękiem w mediach (m.in. cała pierwsza strona w Metro).