Post 6 paź 2009, o 22:38

Mailing w sprawie futer ( m.i.n. Simple)

Przeklejam apel o mailing z trójmiejskiego forum wegetarian. Z tekstu oryginalnego usunąłem w tej wiadomości apel o mailing w sprawie Cyrku Korona a zostawiłem ten odnośnie Simple i futer.

http://wege3miasto.org/viewtopic.php?f=3&t=1634

Akcja mailingowa!

Post napisany przez ,,krówka" » 6 października 2009, o 20:30

Witajcie!
Mamy do zrobienia kilka pilnych i ważnych rzeczy, więc przydałaby się Wasza pomoc.
( ... )
Kolejne sprawy, to już temat aktualny, czyli futra, najważniejsze jest znane wszystkim SIMPLE, do którego czas zacząć znów wysyłać setki maili, gdyż nienauczeni doświadczeniem mają w swojej nowej kolekcji ,,super nowości" oczywiście futrzane. No i w końcu coś, czego jeszcze nie robiliśmy, czyli akcja mailingowa do pism kobiecych z prośbą, aby nie reklamowali w swoich pismach futer naturalnych.
Ponizej macie wzory maili i adresy mailowe.
Pamiętajcie o zmianie formy z męskiej na żeńką lub odwrotnie, podpisie... piszcie też własne maile!
Dzięki za pomoc!


2.SIMPLE
Tu znajdziecie formularz i wzór wiadomości:
http://www.antyfutro.pl/index.php?optio ... &Itemid=45

strona simple:
http://www.simple-cp.com

zachęcamy do obejrzenia tej strony i rozpoczęcia wkrótce protestów w swoim mieście:
http://antysimple-cp.com/




3. Redakcje.

elle@elle.com.pl,
cosmo@cosmo.pl,
skrzynkanalisty@glamour.pl, redaktornaczelna@glamour.pl
redakcja@twojstyl.com.pl, styl24@firma.interia.pl
uroda.redakcja@edipresse.pl,
redakcja@pani.pl,
obcasy-p@agora.pl,
skred@bauer.pl,
biuro@moda.com.pl,
biuro@rynekmody.pl, redakcja@rynekmody.pl, reklama@rynekmody.pl
redakcja@fashionmagazine.pl, fashion@fashionmagazine.pl
shape@shape.pl
uroda.redakcja@edipresse.pl
redakcja@boutique.com.pl
redakcja@miastokobiet.pl
info@przyjaciolka.pl
wysokieobcasy_redakcja@gazeta.pl
sekretariat@zwierciadlo.pl
listy@multico.pl
instyle@instyle.com.pl
anna.blaut@burdamedia.pl
redakcja@estilopress.com
gala@gala.pl
anna.magdziarz@olivia.pl
asp@axelspringer.pl
paulina.skorwider@agora.pl


Droga Redakcjo!

Jako czytelniczki Waszego pisma chciałyśmy zwrócić uwagę na problem promowania na łamach kobiecych pism wyrobów z futer naturalnych.
Z niepokojem obserwujemy powracającą modę na tego typu „produkty”, na które nie powinno być miejsca w cywilizowanym społeczeństwie, gdyż jest to bezsensowne i bezmyślne zabijanie zwierząt, nie służące niczemu poza zaspokojeniem ludzkiej próżności. Futra naturalne są nam w dzisiejszych czasach zdecydowanie zbędne i zadawanie cierpienia żywym istotom dla ich pozyskania, jest w naszym rozumieniu po prostu zwyczajnym barbarzyństwem.

Zwierzęta przeznaczone dla świata okrutnej mody przez swoje krótkie życie są tłoczone w ciasnych klatkach i pozbawione możliwości ruchu, co powoduje u nich nienaturalne zachowania, jak chociażby gryzienie własnego ciała i zjadanie potomstwa
( co potwierdza Raport Unii Europejskiej z 2001r - ,,The Welfare of Aimals Kept for Fur Poduction” mówiący o tym, że klatki, w których zwierzęta są trzymane uniemożliwiają im zaspokojenie ich podstawowych potrzeb).
Zabijane są one gazami spalin samochodowych, prądem elektrycznym, czy np. uderzeniem w tył głowy. W Polsce milion zwierząt rocznie ginie w ten sposób.
Uważamy, że produkt końcowy, jakim jest futro na sklepowej wystawie nie jest wart cierpień przez jakie muszą przejść te zwierzęta i coś tak drastycznego i okrutnego nie pasuje do eleganckiego świata mody.

W Polsce i na świecie od dawna trwają zorganizowane kampanie antyfutrzarskie, takie jak trwająca od dwóch lat w naszym kraju, regularna kampania przeciwko firmie SIMPLE CREATIVE PRODUCTS ( http://antysimple-cp.com ), która ma na celu doprowadzenie do wycofania z jej asortymentu futer naturalnych, które stanowią zaledwie 2,3% ich produkcji.
Na świecie do jednej ze słynniejszych kampanii należy kampania organizacji PETA - ,,Lepiej nago niż w futrze”, którą promowują słynne aktorki i modelki, m.in. Pamela Anderson, Alicia Silverstone, czy Brigitte Bardot

Apelujemy, żebyście bez względu na zyski płynące z umieszczania w Waszym piśmie tego typu reklam nie wpuszczali na swoje łama mody okupionej cierpieniem. Promując okrucieństwo, stają się państwo częścią przemysłu, które je zadaje.
Wasz gest zaprzestania promocji futer naturalnych miałby znaczenie nie tylko etyczne. Uświadomilibyście także opinii publicznej ogrom cierpienia, jaki kryje się za tym niewinnie wyglądającym ,,produktem” i dalibyście przykład swoją postawą innym czasopismom.
To, czy inne czasopisma zdecydują się na taki krok zależy również od państwa.

Wiele znanych osób popiera kampanie antyfutrzarskie i aktywnie w nich uczestniczy.
Znana aktorka Charlize Theron uważa, że futra noszą tylko piękne zwierzęta i brzydcy ludzie. Prosimy, weźcie to pod uwagę.

Z poważaniem
czytelniczki



Zapraszamy do też do obejrzenia filmu:
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=furfarm

Film o przemyśle futrzarskim, którego narratorką jest Stella McCartney, córka słynnego ex-Beatlesa Paula McCartney’a, która sama jest cenioną projektantką mody. W swoich kolekcjach nie używa jednak futer naturalnych.


I galerii zdjęć z ferm futrzarskich:
http://empatia.pl/str.php?dz=75&id=245&str=1


Lista osób publicznych i ludzi mediów, które podpisały apel stowarzyszenia Empatia przeciwko wykorzystywaniu zwierząt dla potrzeb przemysłu futrzarskiego:
http://futro.empatia.pl/dodatki.php?id=588


* * * * * * * * * *


Na tę chwilę to wszystko.
Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc :)
wtedy byliśmy głupsi
ale lepsi niż teraz
może żyć było trudniej
ale prościej wybierać